HIŠNI RED

Spoštovani gosti, za dobro počutje vseh gostov je v naši nastanitvi določen hišni red. Prosimo, da ga upoštevate.

Prihod gostov:

  • Prihodi so predvideni od 14:00 do 19:00.
  • Zaželeno je, da nas vnaprej obvestite o predvideni uri prihoda.
  • Bolj zgoden ali kasnejši prihod je potrebno najaviti vsaj en dan prej po telefonu ali e-pošti.
  • Lastnik na podlagi osebnega dokumenta izvede prijavo gosta.
  • V sobi (oziroma apartmaju) lahko bivajo le prijavljeni gostje. Obiske je potrebno najaviti lastniku.

Odhod gostov:  

  • Odhodi so predvideni do 10:00.
  • Kasnejši odhod je možen le ob predhodnem dogovoru.
  • Ob odhodu mora gost preveriti ali so poravnane vse storitve v zvezi z nastanitvijo.
  • Pred odhodom preverite, če ste vrnili ključe od sobe na recepcijo.
  • V primeru, da se gost odloči za krajše bivanje, kot je bilo dogovorjeno ob rezervaciji, se dnevne cene obračunajo po veljavnem ceniku.
  • Pri odhodu preverite vse prostore za primer pozabljenih stvari.
  • V apartmaju ne puščajte nobene hrane, smeti in odpadkov. Posoda naj bo nujno pomita, osušena in zložena v omarice.
  • Gost je dolžan škodo, ki je nastala v času njegovega bivanja na pohištvu, tleh, oknih, vratih, opremi ali na samem objektu in njegovi okolici (npr. vrtu, hodniku…) ustrezno nadomestiti, oziroma povrniti v denarnem znesku pred svojim odhodom.

Plačila:

  • Gost se ob rezervaciji nastanitve strinja s pogoji, ki so bili določeni ob rezervaciji - tudi s pravili v primeru odpovedi.
  • V objektu imamo možnost plačila zgolj z gotovino.
  • Plačilo se navadno izvede ob odhodu, na željo gosta tudi ob prihodu ali kadarkoli v času bivanja.
  • Plačilo s kartico, PayPalom ali bančnim nakazilom je možno le vnaprej (pred prihodom) - vse stroške provizij nosi gost.
  • Pri rezervaciji preko sistema Booking.com se plačilo nastanitve zajame preko Booking.com, turistično takso pa je potrebno z gotovino poravnati v nastanitvi ob prihodu ali odhodu.

Obratovanje recepcije:

  • Obratovalni čas recepcije ni stalen.
  • Gostom smo običajno na voljo med 8:00 in 20:00.
  • V primerih odsotnosti, smo dosegljivi na dveh mobilnih številkah: 041 908 014 (Tanja) in 031 360 575 (Darinka).

Odpovedi in spremembe:  

  • Vsako spremembo, odpoved in zahtevo za povračilo plačila nastanitve je potrebno pisno posredovati preko elektronske pošte.

  • V primeru predčasnega odhoda se preostali dnevi rezervacije plačajo v celoti.

  • Za nekatere primere odpovedi rezervacije veljajo drugačni pogoji za povračilo akontacije (npr. bolezen, višja sila,…).

Standardni odpovedni roki v naši nastanitvi:

  • 30 dni do 15 dni pred prihodom - gost plača 20 EUR za administrativne stroške
  • 14 dni do 8 dni pred prihodom – gost plača 50% cene rezervacije
  • od 7 dni do 1 dni pred prihodom – se vplačanih zneskov rezervacije ne vrača
V kolikor je bila akontacija vplačana kot "nevračljiva akontacija" v znesku približno 30 % celotne rezevacije, se akontacije v nobenem primeru ne vrača. V primeru višje sile lahko gostje znesek akontacije koristijo samo še v naslednjem letu.

Splošna pravila:  

  • V sobah je prepovedano kajenje.

  • Sobe so namenjene počitku in sprostitvi, zato  pričakujemo, da med 22:00 in 7:00 vzdržujete red in mir ter ste obzirni do  ostalih gostov. Če se gostje v sosednjih sobah ne držijo danih pravil, vas  prosimo, da nam to sporočite na recepcijo.

  • Prosimo, da ne trošite tople vode po nepotrebnem in da  brisač ne zavržete že po prvi uporabi, saj s tem pomembno vplivate na  ohranjanje okolja.

  • Okolju prijazno je tudi ločeno zbiranje odpadkov (papir, plastika in steklo). Ločevalni zabojnik za smeti je na hodniku, oziroma pred hišo.

  • Vse biološke odpadke lahko  prinesite v kuhinjo in jih bomo ustrezno reciklirali mi (posušili star kruh,  uporabili kot hrano za živali ali odložili na kompost).

  • Voda iz pipe je pitna, razen v primeru izdatnih  padavin, ko je razglašen poziv za preventivno prekuhavanje.

  • Za krajo, izgubo ali škodo na osebnih predmetih v  nastanitvi Sobe Pekovec Bohinj nismo odgovorni.

  • Prosimo, da skrbite za prostore in predmete, ki jih  uporabljate. Morebitne nepravilnosti sporočite na recepcijo.

  • Igrala na vrtu se uporabljajo na lastno odgovornost.

  • V sobah so ob vašem prihodu brisače, posteljnina in  toaletni papir. V kolikor kaj pogrešate ali potrebujete zamenjavo, nam to sporočite na recepcijo.

  • Na parkirišču nasproti vhoda je na voljo 7 parkirnih mest, prosimo da parkirate tako, da ostane prostor tudi za druge goste.